21 Ekim 2015 Çarşamba

Kolay Yoldan Hesap Çalma

Fake Facebook Script 2015 - Kolay Yoldan Hesap Çalma - Detaylı Video Anlatımı // 


Merhaba dostlar, hepinizi teker teker selamlıyorum. Yine bir videolu anlatımın konusunda beraberiz. Belki bir kısmınız videodaki linkten ve scripti indirmek için geldi. Biliyorum sabırsızsınız ancak neler yaptığınızı ve neden yaptığınızı bilmek önemli. Lakin yine de vaktiniz darsa; linkler konunun en altındadır.

Nedir bu Fake dersek, Facebook giriş yapma sayfasının aynısı olan bir site oluştururuz ve çeşitli senaryolarla mesela şu caps'e bir baksana diğerek hedefe link gönderilir. Kurban da önce giriş yapacağını sanarak bizim sahte sitemizden giriş yapar ve bilgileri bize gelir. Ardından sitemiz onu komik caps'e yönlendirir ve kurbanın ruhu bile duymaz.
Kısacası bu yöntem lügatta 'phising' olarak geçer. Birçok hosting phising scriptleri olduğu zaman bunları hemen tespit eder ve siteyi açtıktan en fazla 2 gün sonra ekranda kocaman 'ACCOUNT SUSPENDED' yazısını görürsünüz.
Üzülmeyin, 20 dk boyunca keriz bir hosting araştırdım ve buldum. Bırakın phising'i tespit etmeyi, sitenize shell atsanız ruhu bile duymuyor  Ayrıca benim kullandığım script genç daha, 2015 model.
Bütün detaylar videodadır. Anlamadığınız kısmı özel mesaj atarak sorabilirsiniz. Her konumda yaptığım gibi burda da kısaca adımları özetleyelim;
  • 0fees.net'ten Free Domain Hosting Alınır
  • Scriptteki 'son.html' isteğe göre editlenir Notepad ++ ile
  • Filezilla Yardımıyla FTP'den Script sitemize atılır
  • Link kısaltılarak sitemiz çeşitli senaryolara gönderilir ve kurbanın hesabı ele geçirilir

Merhaba sabırsızlar  İşte linkler:

İndirme linki video açıklamasındadır, Tıklayınız.

Arkadaşlar gördüğünüz gibi hiçbir şüpheli dosya yok. Ayrıca bazı zeki arkadaşlar atlamasın, 'şifreli değil mi bu hadi taratsana şifresizi' diye. Bu tarama, ŞİFRESİZ HALİNİN sonucudur.


Herkese başarılar arkadaşlar, yanlız unutmayın ki Facebook hesabı çalmak yasal bir suçtur o yüzden dikkatli çalışın. Benim hiçbir sorumluluğum yok bu konuda sadece eğitiyorum sizi 
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder