24 Ekim 2016 Pazartesi

Deep Web 5.Seviyeye Giriş |Dev Konu|




Merhaba Arkadaşlar Ben BLEİSY Sizlere Önceden Bu Makaleyi Yazıcağımı Söylemiştim Ve Makaleyi Sonunda Bitirdim.
Uzun Bir Araştırma Ve Tecrübe Sonucu Closed Shell Sistemini Anlatacağız Ve Girmeye Çalışacağız. Bu Kadar İyi Anlatım Tektir.
Şimdi Konumuza Geçelim Arkadaşlar CSS (Closed Shell System) Hakkında Küçükte Olsa Araştırma Yapmadıysanız Ne olduğu
Hakkında Fazla Fikriniz yoksa Bir Kaç Araştırma Yapmanızı Öneririm Çünkü sonradan Bilmeyenler Boş Boş Bakıyor.


İhtiyacınız Olan Şeyler
-Kali Linux


Gerisi Artık Kafayı Çalıştırmaya Kalmıştır. Ve Linux Temel Bilginize.
Şimdi Biraz Anlatayım Bilindiği Üzere 4.Seviye ye Kadar Tor Browser La Giriş Yapabiliyorsunuz.
Normal Tarayıcılarla Giriş Yapamıyorsunuz Neden Çünkü Erişim Kısıtlı Bizlere Kısıtlamışlar. CSS Mantığı aynıdır Sizlere kısıtlarlar.
Bunuda Sadece Vpn Kurabillenler Girebilirler. O Meşhur Vpn imizin Adı İse CHAOSVPN Linux ortamında sadece kurulumu gereçekleşir.
Kurarken Çok Hatayla Karşılaşabilrsiniz.Ama Biraz Temel Bilgisi Olanlar Bunu Atlatmanın Yolunu Bulacaktır.Aslında Gerçekten Çok Basittir.
CV (Chaosvpn) sitesinde bile Yani Wikide Bile Açıklamalı Bir Şekilde Kali Linux'a girilecek Komutlar Anlatılmıştır.
Genellikle Zorlandığınız Kısımlar Chaosvpn.conf Denilen Vpn Yapılandırma Dosyasıdır. Burada Önemli Olan Şey ipv4 Kısmıdır.
Neden Diye sorarsanız. Bilenler bilir CV nin resmi Sitesinde İp Ranges Kısmı vardır. Oradaki İp lere Bakacaksınız Ve Orada Olmayan Bir
İp Adresini Yazıcaksınız .conf Dosyasına Oda Nerde Diye Sorarsanız my_ipv4 Kısmı Vardır Oraya Yazacaksınız Belki Yanlış Olabilir Şuan Tam
Hatırlayamadım.Neyse Devam edelim Bir de Üstte Nodename Kısmı vardır. Orayada Hiç Kullanılmamış Bir Nick Name Yazacaksınız.Mesala Bleisy.
Yapılandırmamız Bu Kadar. Sonra Başlatmak İçin Terminale "/etc/init.d/chaosvpn start" Şu komutu verdiğimizde sorunsuz çalışırsa anlarsınız zaten.
Eğerki İp Ranges Kısmında oda Açmak İstiyorsanız O conf dosyasında ki (ip adresi , nodename vs) Gibi şeyleri wikiye kayıt olarak adminin email adresine
atarsanız o sizi ipranges kısmına yerleştirir. Ama bizim oda açmayla işimiz yok .
Bizim Asıl işimiz başka odalara girmek ip ranges kısmında gördüğünüz kişileri bulmanız lazım bunlara OWNER denir bizim tabirimizle Admin. Bazılarının
Üstüne tıkladığınızda kendi sitelerini bırakırlar yada iletişim adreslerini oralardan ulaşabilrsiniz. Ulaştıktan sonra muhabbet edip sizi odasına almasını
sağlayacaksınız.Bu kadar basit size bir kullanıcı adı şifre ve rpa key verecektir. Bunla odaya giriş yapacaksınız. İçeride Çok fazla belge dönüyor ve de linkler.
Kafanıza Göre Hiçbir odaya giremessiniz.Admin izin vermeden. Şimdi Biraz da olsa kafamızda ki taşlar yerine oturduysa Sizin bana sorduğunuz sorulara geçelim


Kriptografileri Nasıl Aşıyorsun ?
--Buna Gerek Yok admin size rpa key veriyor.

Router Gerekli mi ?
--Hayır Gerekli Değil CV zaten bunun için var routerli giriş de yapabilrsiniz. Şöyle Düşünün Adam New york felan sokak felan apartmanı bu kişinin ağına bağlanmak
için ya kablo çekmeniz lazım ya chaosvpn yada router.


.closs .rdos .lll gibi sitelere erişebilrmiyim ?
--Hayır erişemessin kendi resmi sitesinde girişte kocaman yazıyor . Ama içeriden bazı kişilerle konuşursanız onlar sizi sokabilir.
Hangi İşletim Sistemi ?
--Kali Linux

Kafamıza Göre Girebilirmiyiz ?
--Giremessin Admin İzin Vermeden.

Güvenlikle İlgili Ne Yapmalıyım ?
--Bunun İçin Bu işe girmeden önce kendini savunmayı sosyal mühendislik saldırılarına düşmemeyi öğreneceksin.

Girdikten Sonra Ne Olur ?
--Odaya girdikten sonra tamamen internetle iletişiminiz kesilir sadece o ağdaki pclerle veri akışı ve konuşma yapabilrsiniz. Kendi internetiniz yarattığınızı düşünün.

Şuanlık Sorular Bunlar aklıma Başka Gelmedi Aklınıza Takılan Olursa Yorumlarda Sorun !!!!!

CV yi Kurduktan sonra Şu siteye Girebiliyorsanız Başarılı Olmuşsunuz Demektir.


http://hash.colab.hack/

ChaosVPn Resmi Sitesi : https://wiki.hamburg.ccc.de/ChaosVPN
İp Ranges Kısmı : https://wiki.hamburg.ccc.de/ChaosVPN:IPRanges

Kolay Gelsin . Yorumlara Buyrun .

Konu Sabitlense Çok Sevinirim.

İp Ranges Kısmı

http://i.hizliresim.com/MklZd7.png

Baştaki Herzaman Dediğim not Kısmı :

http://i.hizliresim.com/yVnDG0.png