21 Ekim 2015 Çarşamba

Şifreli Kanallar Şifre Çözümleri Uydu Yayınları Hakkınd

Şifreli Kanallar Şifre Çözümleri Uydu Yayınları Hakkında


Son 2 Gündür yardım merkezine Smart Spor şifresiz izleme gibi konular ve sorular soruluyor Smackdown izlemek için 

Şimdi bir platform kanalı asla TV de şifresiz izlenemez. Ve biss key ile çözülür diyenler var platform kanalları İrdeto2 ile şifrelenir. Ve asla şifresi bilinmez. Gelelim Biss key konusuna

Biss Key uydu kanallarının spor yayınlarına koydukları şifreleme türüne denir. Yayın hakları sebebi ile konur. Örnek verirsem TRT de yayınlanan Dünya kupası Biss Key ile şifreleniyordu NTV Spor' da yayınlanan Belçika önceden La Liga vardı ayrıca TRT de yayınlanan Bundesliga maçları yine biss key ile şifreleniyordu bunlar kolayca çözülebiliyor. Her cihazda Biss Key girerek çözebilirsiniz.

Bu konudan Tüm Uydu Cihazlara Bıss Key Gırme Yöntemi cihazınızın modeline göre Biss Key girme yöntemlerini öğrenebilirsiniz.

Benim Philips marka televizyonunda Biss Key girme yöntemi şu şekilde :

Menü - Ayarlar - Diğer Ayarlar - Biss Şifresi

Kanaların biss şifrelerini internetten öğrenebilirsiniz.

Şimdi sizlere bir şeyden bahsedeceğim ülkemizde Şampiyonlar Ligi bu sene Tivibu ve TRT ortaklığında çoğu maç Tivibu da olmasına rağmen örneğin Galatasaray' ın Çarşamba günü oynanan maçları Tivibu da malum tv den izleyemiyorsunuz.

Şimdi gelelim asıl konuya Türksat 4A / 3A 42E uydusunda yayın yapan Gürcistan kanalı 1 TV Gergia salı ve çarşamba günleri Ş.Ligi maçlarını uydumuzda biss key ile yayınlıyor işte bu çok iyi

Frekans Bilgileri

# 1 TV Georgia:
Uydu : Türksat 4A
Frekans: 11472 H 23450
Biss: 00 20 05 00 00 19 56 00 bazı cihazlarda 20 05 00 00 19 56 00 00 şeklinde

Kanalı Manuel arama yaparak frekansı manuel aratın kanalı bulur sonra biss key girin işlem tamam. Ş.Ligi günleri maçları uydumuzda yayınlıyor. Galatasaray' ın maçlarını izledim geçen sene hep buradan 

Gelelim Türksat uydumuzda olan bir diğer Afgan kanalına

Farda TV

Türksat 4A

12447 H 2400

Biss key yok maçları kaçak yayınlıyor bu kanal eskiden ş.ligi, la liga, premier lig, falan hep buradan izlerdim artık bu sene kendi uydusunda yayınlıyor yalnız bazen hafta sonu lig maçlarını verebiliyor uydumuzda o yüzden aktardım kanalı size.

Uydumuzda böyle

Şimdi gelelim merkezi sistem uydulu binalara

Bu binalarda Hotbird 13E uydusu çekiyor. Kendiliğinden ve ben bu uyduyu izliyorum alman kanalı ZDF bu uyduda salı, çarşamba günleri ş.Ligi maçlarını veriyor. Ve ayrıca İtalia1 kanalı perşembe avrupa ligini yayınlıyor.

Bu konuda böyle şimdi neler anlattım şifreler, uydular hakkında bilgiler veridim

Şimdi Azerspace 46E uydusudan bahsedeceğim bu uydu bizle 4E boyutunda yakın bu uyduyu Türksatın yanına ikinci bir lnb bağlayarak izleyebilirsiniz. Bu uyduda yayın yapan İdman Tv, Az Tv bu kanallar aklınıza gelen her türlü büyük ligi la liga, İngiltere, İtalya Almanya, Ş.Lİgi Uefa Avrupa Ligi yayınlıyor özellikle avrupada ki temsilcilerimizin maçlarını yayınlıyorlar bu uyduyu kurarak izleyebilirsiniz.

Ben eskiden Facebook üzerinde Maçlar Hangi Kanallarda sayfasında tüm dünyanın spor maçlarını tv kanallarının yayın akışını hazırlıyordum ve benim hesaplarım iki kere çalındı birdaha bu işi bıraktım bu da beni tht ye getirdi zaten.

Şimdi gerekli spor akışlarını, frekans, uydu bilgilerini Facebook' ta benim değil Şifresiz Spor Keyfi ve Hangi Maç Hangi Kanalda sayfalarından takip edebilirsiniz.

1 yorum: