24 Ağustos 2015 Pazartesi

Hack Öğren

 Hack Öğren

Arkadaşlar kendi yazdığım ve anlatım hakkı ve paylaşım hakkı tamamen www.wardom.org'ye ait olan bir paylaşım sunuyorum size....Web Hack yöntemleri ve kod anlatımlarının bulunduğu büyük bir döküman vereceğim...Bu dökümanın içinde istemediğiniz kadar anlatım olacak PHP hack yöntemleri , ASP hack yöntemleri, Exploid ler ve bir sürüsü bu paylaşımın içerisindedir...Kendi anlatımımla kesinlikle başka biryerde yayınlanması yasaktır...Dosyanın içine buna önlem olarak zaten bişey yerleştirdim...Sadece Warom üyelerine özel olarak yapılmıştır..Forumda olan olmayan bütün Web hack yöntemleri ve anlatımları yapılmış Wardom adına upload edilmiş ve şifrelenmiştir...

Fazla söze gerek yok..Wardom farkıyla Megabros'un anlatımıyla dökümanı sunuyorum :

Döküman Download

Rar PasWord : www.wardom.org

=İçindeki Bilgiler=

1- Exploid ISS Burster Demanted (Web klasörü ile Deface)
2- %100 biçimde Config Güvenliği
3- 2.0.6 wp-trackback.php, Remote SQL Injection (Açıkları ve kullanım şifreleri)
4- Adım Adım Crecking Öğrenme faliyetleri
5- Asp Sql njection Anlatımı ve Kodlarıyla birlikte geniş kullanımı
6- BackDoor nedir ??Nasıl kullanılır ?? Geniş anlatımı
7- Metin Belgesi şeklinde Exploid derleme kodları
8- C Programlama Dili bilgi bankası
9- C Proglama Dilinin p Ular Ve Hileleri
10- CGI nedir ??..Geniş anlatımı
11- Conditional (C) Jump'lar ( ASM-Hex )
12- Counter Strike 1.6 Server Exploit anlatımı
13- cPanel 10.8.x root exploit Anlatımı
14- Creck Araları
15- Delphi ile Mail Bomber Hazrlamak
16- Dünyada ençok kullanılan 2 hack yolu 
17- File System Object nedir?? Geniş anlatımı
18- FireFox drme Exploid'i
19- Full RFİ arşivi
20- Gizli Numaradan arayanları öğrenmenin en basit yolu
21- Günde 150 kontür edinme =)
22- Google ile Casusluk
23- Host nedir ?? Kullanımı ve anlatımı
24- Linux Exploid derleme
25- Linux Kernel 2.6.13 2.6.17.4 prctl kodları
26- MSRml V 0.1 Program kodları ( Tarafımca yazılmıştır )
27- Meta Tag nedir ?? Geniş anlatımı ile birlikte
28- Microsoft Sql Server ifrelerini Krmak
29- MyBB forumlarda avatar ile admin şifresi alma
30- Mynet'de dolu odalara girme yöntemleri
31- CMD line 
32 -Php ile Kod Performansı Anlatımlı
33- Php Nedir ??? Yeni başlayanlar için hazırladım
34- Php Server JPG Acigi Kullanmak
35- PhpBb Hack
37- Phreaking'e Giris Anlatımı ile birlikte

38- Remote File Inclusion, Örnek bir saldırı videolu ( Videoyu sömürdüm =)
39- RPW 1.0.2 Rfi aratma / Exploid içinde
40- Seditio 1.10 Remote SQL Injection
41- Serverda C99 ve r57'ye Kar önlem Alma
42- Shell le Sql'a Giris Ve Index Atmak[Videolu], Shell le Sql'a Giris Ve Index Atma
43- Sisteme Fso atmak ( Yeni başlayanlar için hazırlandı )
44- Web site Nasıl Hacklenir
45- Stniz forum açığı Geniş anlatımıyla birlikte
46- Sosyal Mühendislik hakkında herşey
47- Spidey Blog 1.5 Sql Injection A Kodlarıyla birlikte
48- SQL Injection in phpBB 2.0.17 kodu verilmiştir
49- SQL Injection Temel Saldr teknikleri, korunma yollar Geniş anlatım

50- Srme Gre Local Exploitler

51- Temel Crecking Geniş anlatım
52- TurkCell Hack Yöntemi
53- Undernet -x Komutlar ( Komutların hepsi içindedir )
54- vBulletinde Gif le Cookie alma (Basit bi yöntem)
55- Web Wiz Journal Forum Hack Anlatımı
56- WebChat 0.78 Admin Panel A Sızma komutu
57- Web Hacking de amaç Nedir ?? He olmalıdır
58- XML nedir Geniş anlatım
59- Xss Cookie le Hacking
60- Yeni başlayanlar için basit Crecking mantığı


Beğeneceğinizi ümid ediyorum...Özellikle hack öğrenmek isteyenlere yönelik hazırlanmıştır..
Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder