23 Ekim 2016 Pazar

Ne kadar insansınız ?



Merhabalar, yazının başından uyarıyorum çünkü bazı şeylerle yüzleşmeniz gerekiyor..
Ben ise yüzleşmemek için her gün kendimi paralıyorum...
Sanırım içimdeki vicdan kırıntıları beni rahatsız ediyor.

Uzun yazıları okumaya üşenen arkadaşları kapı dışarı ettiysek, sanırım başlayabiliriz.

Size anlatmak istediğim bir hikaye-ibretlik birşey değil sadece bir çaresizlik durumudur ki
Bu küresel anlamda tüm masum insanları tehdit etmektedir...

Çok kısa süreliğine hayatı sorgulamaya ve anlamaya çalıştım,
Bunu başlatan şey ise engelli bir insandı, tekerlekli sandalyesinden mendil satarak
geçinmeye çalışan insandı hemde..
Başta onun asil olduğunu düşündüm yaptığı şey yani gösterdiği çabası benim takdirimi
kazanmıştı ama biraz izleyince insanların ondan kara veba yayan bir canavarmışçasına
uzaklaştığını gördüm, söylemeye çalıştığım şey adamın hali değildi...
İnsanlığımızın haliydi...

Beni harekete geçiren şey de bu oldu ki artık rahat uyuyamıyorum...

İnsanların duyarsızlığı veya umursamazlığı beni şaşırtıyordu.
Eminimki sizde benzer anlar yaşamışsınızdır tabi gözleriniz görmekten fazlasına yarıyorsa...

Peki sizi ve beni ondan, mendil satan adamdan farklı kılan şey neydi ?
Sadece şansımızdı.
Eminim, konuyu açanların yarısından fazlası sekmeyi kapattı bile

"Vicdanınızın sizi özgür kılmasından korkuyormusunuz ?"

Arkadaşlar durum sadece engellilerden ibaret değil, asıl durum dünya karmaşasıdır...

Savaş,açlık, acı ve ölüm her yerde. Ve bazı kaderci-dinci arkadaşlar bu durumlara

Tanrının işi diyerek sıyrılabiliyor.. İnanan bir kardeşiniz değilim anlıycağınız
ama burdan anlamanız gereken sadece tanrının işi diyerek işin içinden çıkmak ne kadar doğru ?

Geçen akşam ailecek masamızda yemek yerken birden savaş konusu açıldu ve herkes iştahını
kaybetmeden yemeğini güzelce bitirdi..

Bizi insan ırkı olarak kutsayan ve üstün yeteneklerle donatan şeye çok güzel teşekkür ediyoruz...

Kurmuş olduğumuz dünya ya bakalım, baktığınız şey sizi mutlu ediyor mu ?

"Para,güç ve teknoloji" umarım bu üç şeyi de görmüşsünüzdür, peki biz ne yapıyoruz
para ve teknoloji uğruna kendimizi kiralatmıyormuyuz ? yaşamak için para mı lazım bize ?
düşünüyorum da fahişelerden pek de farkımız yok. Ve utanmadan tüm bunlara modern yaşam diyoruz...

Üstelik ne için okuduğumuz da tam bir gizem.(Düşünmeyi ve okumayı aynı kefeye koymayın)

Ben size söyleyeyim, gerçi durun siz biliyorsunuz ileride eşşek gibi çalışmamak için?

Oysaki siz okuyup, çok para sahibi olup, iyi bir tüketici olup bu piramitte daha iyi bir yerde

olmak için okuyorsunuz... evet böylece haftada 1 yerine 2 en iyi ihtimallede 3 gün izniniz olur.
Aman da ne kadar kutsal bir amaçmış sizinki...


Ve burada size soruyorum.
Bir insanı, insan yapan nedir ?
İnsanlar neden,üstün zeka ve irade sahibi ?(mi)
Tüm bunlar size yetiyor mu ?
Bu sistemin adı modern kölelik değil mi ?
Sürekli, sanal dünya ile gerçek dünya arasında geçiş yaparak uyutuluyormuyuz ?
İnsan duygularından ve hislerinden arınabilir mi ?
Konunun amacı ne ?

Diğer birşeyde bunları size,eleştirdiğim teknoloji yoluyla anlatmamdır...
Evet arkadaşlar kafam çok karışık ama benim gibi düşünen bir azınlık olduğunu umuyorum,
lütfen yorumlarınızı esirgemeyin, yardıma ihtiyacım var özel mesaj olarak da bana ulaşın
hafta sonları müsaidim bu pazar olmasa da diğer haftalar cevap verebilirim...

Şunu aklından çıkarma "Seni hatırlayan son kişi de öldüğünde, sen de asla doğmamış olacaksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder